Sponsoren en suppliers

Stichting Pole Position is afhankelijk van sponsoren, donateurs en suppliers. Voor bedrijven en organisaties die zich als sponsor of supplier aan ons willen verbinden hebben wij een sponsorplan ontwikkeld waarmee we ervoor zorgen dat sponsoren ook mooie tegenprestaties van ons mogen verwachten als dank voor hun steun. Stichting Pole Position werkt uitsluitend met vrijwilligers en doordat we geen kantoorruimte huren houden we op deze manier onze overhead kosten zo laag mogelijk.

Wat regelen wij voor de wens- en heldendagen?

Ondanks dat wij erg veel plezier halen uit het organiseren van de wens- en heldendagen en dit geheel vrijwillig doen, zijn er alsnog kosten die gemaakt worden. Zo is er de huur van sportaccommodaties,  de aanschaf van sportmaterialen, hapjes en drankjes voor de helden en een mooi en leuk aandenken waaraan gedacht moet zijn tijdens de heldendagen. Kortom, wij hebben sponsoren en suppliers nodig om de wens- en heldendagen voor onze Helden gratis aan te kunnen blijven bieden.

Zie jij hier jezelf/je bedrijf een bijdrage in leveren?

Ben je benieuwd naar de sponsor of supplier mogelijkheden? Schroom niet om te bellen of het contactformulier in te vullen!

Je kunt al sponsor worden vanaf €50 per jaar!

Contactformulier

Ik ga akkoord met het Privacybeleid

Lees hier ons privacybeleid