Nieuwe vrijwilligersshirts

2 december 2023
Vanaf nu zullen onze vrijwilligers in deze speciaal voor ons ontworpen runningshirts rondlopen tijdens de heldendagen.
De shirts van “No Guts No Glory customized teamwear” zijn uiteraard in onze eigen rood-witte kleuren, met ons logo op de borst en met een deel van de tekst van ons liedje “Dream” (by Marit Trienekens) op de mouw.
We zijn ontzettend trots op dit fantastische resultaat; bedacht en ontworpen door het geweldige team van Vugts Reclame.
Vind jij het een gaaf shirt, zou je er ook 1 (of meer) willen hebben en ons willen ondersteunen? Ze zijn te koop!! Neem even met ons contact op voor de prijzen en mogelijkheden. De opbrengst gaat naar onze stichting.
En voor iedereen die via Heroes for Charity een challenge voor ons aangaat en daarbij minimaal €500 ophaalt ligt er een shirt voor je klaar als bedankje!

Terug naar nieuwsoverzicht