Nieuwe ambassadrice

17 februari 2023
Met trots mogen we melden dat rolstoeltennisster Wendi Schutte ons ambassadeursteam komt versterken. Welkom bij de club Wendi, met jouw enthousiasme en doorzettingsvermogen ga je een geweldige aanvulling zijn op het team !!
Wendi: “Op latere leeftijd heb ik aan een mislukte operatie een lichamelijke “beperking” overgehouden. In 2016, op mijn 27e ben ik begonnen met rolstoeltennis en dit bleek een schot in de roos. Ik tennis fulltime en mag de hele wereld over reizen om toernooien te spelen. Tennis is mijn passie, hetgeen ik het allerliefste doe. Ik ben ontzettend dankbaar voor alle kansen en mogelijkheden die ik gekregen heb om ondanks mijn “beperking” te kunnen sporten, dat gun ik iedereen.
In 2021 heb ik tijdens de heldendag tennis op uitnodiging van Wilco een clinic rolstoeltennis mogen geven. De passie, het plezier, het aangaan van uitdagingen en het verleggen van grenzen is wat deze dag voor mij kenmerkte. Dit was een prachtige ervaring.
Ik gun het iedereen, ook mensen met een verstandelijke beperking waar dit zeker niet vanzelfsprekend voor is, om zorgeloos te kunnen genieten van sport.
Ik kijk er erg naar uit om als ambassadrice van stichting Pole Position mijn steentje te mogen bijdragen om zoveel mogelijk helden een onvergetelijke sportervaring te kunnen bezorgen.”

Terug naar nieuwsoverzicht