Heldendag Hockey

30 augustus 2024
Na het EK voetbal, de Olympische Spelen en alle andere mooie evenementen ging de supersportzomer vandaag verder met de Heldendag Hockey!
Op het complex van HC Oranje-Rood in Eindhoven gingen onze Helden de sportieve en gezellige strijd met elkaar aan. Het werd een prachtige dag vol mooie trainngen en clinics.
Graag willen wij iedereen bedanken die deze dag mogelijk heeft gemaakt.
Allereerst onze lieve vrijwilligers die de hele dag weer klaar hebben gestaan voor onze Helden. Jullie zijn de absolute toppers!!
Daarnaast willen we HC Oranje-Rood bedanken voor de fijne samenwerking en het meedenken met de organisatie van de dag. We bedanken de KNHB voor de fijne contacten die via jullie gelegd zijn. CAN10 Oranje-Rood SPORTHORECA willen we bedanken voor de catering, Marjolein van Hout Fotograaf Docent Coach voor het maken van de foto’s en alle trainers onder leiding van Maartje Krekelaar voor de prachtige invulling aan de dag.
Zonder sponsoren zijn er ook geen Heldendagen; wij willen Bladt Charity danken voor het mogelijk maken van deze dag; dank jullie wel voor het meedenken en de flexibiliteit.
En natuurlijk bedanken we FNO Klein Geluk voor het vertrouwen in onze dagen en jullie geweldige steun daarin.
Op naar een mooie supersportherfst met nieuwe Heldendagen!
Nog 6
Statistieken en advertenties bekijken