Fotoverslag meet & greet EK Atletiek


Afgelopen donderdag genoten Sacha, Esmee en Rosalie van hun droomdag bij het EK atletiek.

Een uitgebreid fotoverslag volgt nog; voor nu de foto’s van de meet & greet met Rianna Galiart en Thijmen Kupers.

Voorproefje benefietconcert


Nog 75 dagen tot het benefietconcert. Hier een aantal goede redenen om een kaartje te kopen:

  • Bij aankoop van een kaartje a 10 euro krijg je op 27 augustus een jeansbon van Dedicated ter waarde van 20 euro
  • 4 unieke singer songwriters op 1 avond; zie hier een voorproefje.
  • Je ondersteunt het goede doel
  • Tijdens de benefietavond zijn er nevenactiviteiten waar je mooie prijzen kunt winnen

Dus koop je kaartje(s) nu via LUX voor het te laat is……

 

21 juni sponsorveiling ten behoeve van Stichting Pole Position


Dinsdag 21 juni organiseert de Club van 25 in Zaandam een sponsorveiling waarbij de volledige opbrengst ten goede komt aan onze stichting. Er kan geboden worden op vele mooie kavels met als klapstuk 2 kaarten (vrijdag en zaterdag) voor de eerstvolgende Daviscupwedstrijd in Nederland inclusief hotelovernachting en meet & greet met de Nederlandse tennissers.

Tevens zullen verschillende bedrijven zich op deze avond presenteren, is er de gelegenheid om te netwerken en zal Jesper Jobse (international 3×3 basketbal) een inspirerend betoog houden.

 

21 juni bij Hellas Sport in Zaandam; wij hopen jullie allemaal te mogen ontvangen.

Klik hier voor de volledige kavellijst

Benefietconcert


zaterdag 27 augustus 2016 wordt in Lux te Nijmegen een benefietconcert gehouden t.b.v. Stichting Pole Position. Bent u er ook bij?

Worldcup schaatsen in Thialf


12 maart jongstleden genoten Sander en Jelle van hun wensdag tijdens de Worldcup schaatsen in Thialf. We blikken met een paar mooie foto’s  nog 1 keertje terug op een geslaagde dag.

Wensdag ABN AMRO tennistoernooi


Sharon, Marleen en Stephan; de 3 helden wiens wens wij mochten vervullen tijdens het ABN AMRO tennistoernooi in Rotterdam.

Vanuit Hilversum en Deventer vertrokken onze 3 helden vroeg in de ochtend naar Ahoy waar hen een dag vol verrassingen stond te wachten. Allereerst was daar de grote tennisbal waar een handtekening op geplaatst kon worden door Robin Haase die (en dat wisten de helden op dat moment nog niet) een centrale rol zou gaan spelen in de dag. Als ambassadeur van de stichting zou Robin deze dag een hele bijzondere gaan maken en gelukkig kwamen we daar al snel achter. Robin had namelijk geregeld dat (nadat hij Viktor Troicki) had ingespeeld voor zijn kwartfinalewedstrijd) de helden met hem baan 2 op mochten om tegen hem en zijn coach te gaan tennissen.

Veel jaloerse en verbaasde blikken van andere toeschouwers toen de helden over de afzetting heen mochten om de baan op te gaan. Na een korte uitleg van Robin was het daarna tijd om te laten zien wat onze helden in huis hadden. Vol overgave werd er gespeeld met af en toe een mooie forehand waar Robin geen antwoord op had.

Na deze geweldige verrassing was het dan toch echt tijd voor de handtekeningen……………….nee, toch niet. Robin gaf aan dat hij eerst zijn training af zou gaan maken en daarna nog meer tijd voor onze helden zou maken inclusief handtekening.

Na een welverdiende lunch op naar centercourt waar een geweldige kwartfinalewedstrijd tussen Martin Klizan (de latere winnaar van het toernooi) en Roberto Bautista Agut werd gespeeld. En daar was Robin weer. Tussen onze helden in kwam hij ook naar de wedstrijd kijken en ondertussen ook uitleg geven en vragen beantwoorden over alles wat Stephan, Sharon en Marleen wilden weten. Nadat Robin ruim een uur bij de helden had gezeten, handtekeningen had gezet (..) en op de foto was gegaan, was het tijd om afscheid te nemen. De helden genoten zichtbaar, Robin ook.

Wat een mooie dag, wat waren we trots op het verloop van de dag en wat zijn we blij met zo’n geweldige ambassadeur!!

Op naar mooie volgende (tennis)wensen.

 

Wielerzesdaagse


De 1e wens van 2016 is inmiddels een feit. Rames en Jordy zijn naar de spectaculaire wielerzesdaagse in Rotterdam geweest. Een happening vol show, spektakel en topsport waar zij met volle teugen van hebben genoten.

 

Een mooie aftrap van een hopelijk succesvol jaar 2016 waarin we veel mooie wensen mogen gaan vervullen.

 

Kerstboksgala in Ahoy (verslag wensvervuller)


21 december mocht ik voor de eerste keer als vrijwilliger voor de stichting Pole Position een wens vervullen. Het Kerstboksgala in Ahoy viel mij te beurt.

Samen met Bart en begeleider Hans, vertrokken wij rond 16.00 uur uit Nieuw-Vennep, waar Bart woont. Na een voorspoedige rit en een hapje eten mochten we om 19.00 uur naar binnen, waar een uur later de Interland boksen Nederland – Frankrijk zou beginnen.

De ring bevond zich in de piste van het Circustheater. De boks(t)ers kwamen geheel in stijl met mooie muziek en als echte artiesten de “ tent “ in.

Ik wist niets van boksen, maar aan het eind van de avond had Bart mij het nodige over tactiek en puntentelling bijgebracht.

Ook maakte indruk de sportiviteit die daar zowel heerst onder de boks(t)ers als ook onder het publiek.

Er werden steeds 3 rondes van 3 minuten gebokst. De rondes werden tussendoor aangekondigd door twee aantrekkelijke jongedames , waar Bart ook erg van genoot. ( knipoog)

Ook hadden Bart en zijn vader nog een onderonsje met onze ambassadrice Nouchka Fontijn, die zelf helaas niet boksen kon i.v.m. een handblessure.

De avond eindigde in een 4-4 gelijkspel.

Hans, Bart en ik hebben ontzettend genoten van deze avond, die eindigde in Nieuw-Vennep met een dikke knuffel.

Hans en Bart dank jullie wel.

Sjanet Drost.

AZ-ADO Den Haag


Afgelopen weekend waren wij met 11 helden te gast bij de thuiswedstrijd van AZ tegen ADO Den Haag waar zij genoten van een kant en klaar door AZ Alkmaar verzorgd arrangement.
Dat de wedstrijd verloren ging mocht de pret niet drukken. Een heerlijke 3-gangenmaaltijd gevolgd door het bezoeken van de wedstrijd vanaf het ereterras zijn voor onze helden onvergetelijke momenten geweest. Wij zijn er trots op dat we dit hebben mogen organiseren.

Dankzij Nh1816 en haar intermediair Finenzo Zaanstad is de avond een geweldig succes geworden.

American Football in Waalwijk


Gisteren zijn we met een groep van 12 helden naar de EK kwalificatie American Football geweest. De Dutch Lions namen het op tegen de Belgian Barbarians. De wedstrijd vond plaats in het Mandemakers Stadion in Waalwijk.

Voorafgaand aan de wedstrijd was er een pré game party, waarbij er een podium was met muziek, verschillende eetgelegenheden en spelletjes. Ook kregen wij, tijdens deze pré party, de mogelijkheid tot een meet & greet met een aantal spelers van het Nederlandse team. Even op de foto en de mogelijkheid tot het stellen van wat vragen!

Samen met bijna 4000 andere toeschouwers hebben we daarna op de tribunes geschreeuwd en gejuicht voor het Nederlandse team. De helden hebben genoten van de sport en het entertainment van de cheerleaders om de wedstrijd heen!

Het Nederlandse team wint ruim van België met 17-3 en plaatst zich hiermee voor het EK in 2016.