5 editie Heldendag Tennis

17 november 2023
Heldendag tennis, editie 5. Wat was het weer een feestje!!! We hebben prachtige wedstrijden, veel sportiviteit en spannende challenges gezien. Maar vooral hebben we weer heel veel lol gehad, want daar gaat het uiteindelijk om; lekker sporten en met elkaar een leuke tijd hebben.
Uiteindelijk was er toch ook gewoon een winnaar: Ruud ging er met de hoofdprijs vandoor; een gesigneerd shirt van Stefanos Tsitsipas.
Een woord van dank aan alle lieve mensen van Tulip Tennis Vereniging Hilversum voor de gastvrijheid en de geweldige samenwerking.
Dank je wel ook lieve vrijwilligers: Sanne, Wessel, Dennis, Liesanne , Arnoud , Nadine , Marijn , Anne , Annemijn ; jullie zijn toppers.
Natuurlijk ook dank aan Wendi Schutte voor je leuke clinics, wedstrijden en af en toe de slappe lach…….
Op naar editie 6…..
📸 Arnoud van de Weerd