1e Pole Position Pubquiz 14 juni in Amsterdam

Stichting Pole Position en Cafe Lust! slaan de handen ineen om het voetballeed deze zomer te verzachten.

“We” zijn er weer niet bij dit jaar…….een groot voetbaltoernooi. En dus is het een stuk minder interessant om het WK voetbal te volgen. Daar gaan wij verandering in brengen!
Op donderdag 14 juni kun je onder het genot van een heerlijke hamburger, een gezellige kaasfondue of een lekkere maaltijdsalade samen kijken naar de openingswedstrijd van het WK voetbal. Om 17.00 uur trappen Rusland en Saudi Arabië af en jij kunt samen met anderen onder het genot van een hapje en drankje in Café Lust naar de wedstrijd kijken.

Na de wedstrijd bouwen we het café om voor de 1e Pole Position Pubquiz. Vanaf 20.00 uur kun jij jouw sportkennis testen door 80 vragen verdeeld over 8 ronden te beantwoorden.
Voor de winnaar is er een leuke prijs.

Deelname aan de quiz kost 3 euro per persoon. Een bedrag wat volledig ten goede komt aan de stichting die tot doel heeft om mensen met een verstandelijke beperking de sportwedstrijd van hun dromen te laten bijwonen of hun sportidool te laten ontmoeten.

GEEF JE DUS SNEL OP WANT VOL=VOL

Stuur een mail met daarin het aantal deelnemers waaruit jouw team bestaat (minimaal 2) naar Remco van Eetcafe Lust via info@eetcafelust.nl o.v.v. Pole Position Pubquiz.