American Football in Waalwijk

Gisteren zijn we met een groep van 12 helden naar de EK kwalificatie American Football geweest. De Dutch Lions namen het op tegen de Belgian Barbarians. De wedstrijd vond plaats in het Mandemakers Stadion in Waalwijk.

Voorafgaand aan de wedstrijd was er een pré game party, waarbij er een podium was met muziek, verschillende eetgelegenheden en spelletjes. Ook kregen wij, tijdens deze pré party, de mogelijkheid tot een meet & greet met een aantal spelers van het Nederlandse team. Even op de foto en de mogelijkheid tot het stellen van wat vragen!

Samen met bijna 4000 andere toeschouwers hebben we daarna op de tribunes geschreeuwd en gejuicht voor het Nederlandse team. De helden hebben genoten van de sport en het entertainment van de cheerleaders om de wedstrijd heen!

Het Nederlandse team wint ruim van België met 17-3 en plaatst zich hiermee voor het EK in 2016.