Wensdag bij FC Volendam zeer geslaagd!

Afgelopen zondag hebben 9 helden mogen genieten van hun uitje bij FC Volendam. Hierbij een kleine sfeerimpressie:

Vandaag was het dan zover… de wedstrijd FC Volendam-MVV. Wat een feest! En wat hadden we er veel zin in!!!

Twee jaar geleden zijn we op vakantie geweest naar Volendam en hadden ook het Kras Stadion bezocht. In het museum hebben we toen veel geleerd over FC Volendam en zijn sindsdien al stiekem supporter van deze club.

Om 13:00 zijn we in de auto gestapt richting Volendam. We moesten even zoeken naar een parkeerplek en een stukje lopen naar het stadion. Maar gelukkig waren we op tijd voor de wedstrijd.
Omdat er wat lege plekken waren konden wij op de eerste en tweede rij zitten… goed zicht dus! We denken zelfs dat we Jan Smit hebben gezien!

Het duurde niet lang voordat FC Volendam het eerste doelpunt scoorde. We hebben hard gejuicht. En daarna moesten we gewoon nog twee keer juichen, want ze scoorden een tweede èn een derde doelpunt.

MVV scoorde 0 doelpunten, maar voor de herrie die ze hebben gemaakt scoorden ze wat ons betreft een dikke tien!

Om 16:15 was de wedstrijd alweer afgelopen. We hebben nog snel even wat foto’s gemaakt van deze onvergetelijke dag.

Door al het gejuich hadden we wel een beetje trek gekregen, dus op de terugweg hebben we lekker gesmuld bij de Burger King.

We hebben dankzij Stichting Pole Position een fantastisch mooie dag gehad!