1e Pole Position tennisdag is een feit

25 november, racketcentrum Houten

Zondag 25 november draaiden we de rollen om……..de helden gingen niet naar de sporters toe, maar de sporters kwamen naar de helden.
Racketcentrum Houten was die dag het decor van de Pole Position Tennisdag. Onder toeziend oog van Robin Haase (en co?) hebben onze helden hun talent getoond.

Een prachtig toernooi met natuurlijk ook de nodige side events; wie heeft de hardste service, een clinic van echte profs en nog veel meer!

Wensdag FC Twente voor Antoon

Antoon  genoot afgelopen weekend van het bezoek aan de wedstrijd FC Twente – RKC Waalwijk. Dankzij een prachtige medewerking van FC Twente kon Antoon zijn favoriete club eindelijk een keer aanmoedigen in het stadion. Een onvergetelijke avond voor onze held, zeker ook omdat FC Twente met 3-1 won.

Wensdag Paul

Zaterdag 27 oktober jl. ging de wens van Paul in vervulling, het bijwonen van een karatewedstijd. De Karartebond (KNB) heeft 4 VIP kaarten beschikbaar gesteld voor de Open Nederlandse Kampioenschappen in Almere.

Na een warm welkom door Lonneke Meijer van de KBN kreeg Paul een karatepak en uitrusting uitgereikt door de importeur van Hayashi. Een prachtige gift waar Paul de rest van de dag trots in heeft gelopen.

Voor de VIP gasten was een ‘speciale tafel’ naast de wedstrijdvelden gezet. Een ereplaats waar allerlei officials, scheidsrechters en wedstijddeelnemers Paul kwamen begroeten. Het was dan ook een hartelijk ontvangst waar Paul van genoot.

Na het bekijken van enkele wedstijden was het de beurt aan Paul. Hij kreeg een individuele clinic van Alex Janssen, docent en instructeur van Budoschool Kai Sei. Alex heeft Paul in korte tijd een aantal grondbeginselen geleerd van Kata (schijngevechten). In de pauze mocht Paul het geleerde aan alle aanwezigen in het sportcomplex tonen. Met veel charme en concentratie heeft Paul zijn kunsten (met een beetje hulp van Alex) laten zien, waarna hij een daverend applaus kreeg. Uit handen van de officials kreeg Paul een welverdiende trofee.

Na de lunch heeft Paul gekeken naar het vervolg van de wedstijden.
Na deze prachtige dag is de kans groot dat Paul de overstap zal maken naar karate. Maar eerst de zwarte band halen met judo. Zet ém op Paul.

LIbema Open sponsor hoofdprijs tennisdag

Het Libema open (ATP Rosmalen) stelt voor de absolute topper van de 1e Pole Position tennisdag 2 toegangskaarten beschikbaar voor de finale van de editie 2019.

Een geweldig gebaar van een ruimhartige organisatie. Wij zijn organisator Libema zeer dankbaar voor deze prachtige hoofdprijs.

Smile !!! Wensdag Justin bij KNVB

Wij doen het voor een glimlach……..deze glimlach!!!!

Prachtige wens “achter de schermen” bij de KNVB en een ontmoeting van onze held Justin met zijn idool.

Op naar het volgende blije gezicht

Aftermovie Urban Pole Vault Series

3 dagen topatletiek in Alphen aan den Rijn, Wormerveer en Apeldoorn. Wat was het een geweldig succes en wat fijn dat we nog lang na mogen genieten met de aftermovies van “onze” wedstrijd in Wormerveer en het totaalplaatje van 3 dagen. Het smaakt naar meer…..

Urban Pole Vault Series in het teken van Stichting Pole Position

8 september, Marktplein Wormerveer.

Vanaf 13,.00 uur gaan topatleten metershoog over het publiek vliegen in een prachtige wedstrijd polsstokhoogspringen in een bijzondere setting.

De wedstrijden zijn vrij toegankelijk.

Stichting Pole Position is als maatschappelijk partner verbonden aan deze wedstrijd.

Voor meer informatie; kijk op de site www.urbanpolevaultseries.nl

Wensdag TT Assen

Een (letterlijk en figuurlijk) zonovergoten wensdag heeft Chris genoten van zijn wensdag bij de TT van Assen. Een lange en warme dag, maar het was het trotseren van de hitte meer dan waard.

(meer…)

Fotoverslag wensdag bij CHIO Rotterdam (het was een feestje)

1e Pole Position Pubquiz

Een mooie avond met enthousiaste deelnemers in een gezellig Amsterdams café en een spannende strijd tussen de 1e 2 teams. Dat waren de ingrediënten voor de 1e Pole Position Pubquiz,

In Café Lust in Amsterdam streden 10 teams voor de winst. De opbrengst van de avond kwam geheel ten goede aan stichting Pole Position.