Over de Stichting

Stichting Pole Position stelt zich tot doel dat de liefste sportgerelateerde wens van mensen met een verstandelijke beperking (onze helden) in vervulling kunnen gaan. Dat kan een meet & greet zijn met een sportidool, het bijwonen van een sportwedstrijd of door samen met andere helden en topsporters zelf te gaan sporten op onze heldendagen.

Wij vinden dat iedere held de mogelijkheid moet hebben om te kunnen sporten en in aanraking moet kunnen komen met topsport(ers). Vaak zijn er barrières (logistiek, financieel, psychosociaal) die dat bemoeilijken. Wij willen die barrières wegnemen zodat iedere held kan sporten op onze heldendagen en in ieder geval 1x de mogelijkheid krijgt om de magie van het bijwonen van een sportwedstrijd of het ontmoeten van een idool mee te mogen maken.

over-de-stichting

Aankomende Heldendagen

Formule 1 (INSCHRIJVING GESLOTEN)
Voetbal (INSCHRIJVING GESLOTEN)